Friday, September 25, 2009

TESTIMONIAL HEBAT!

KENCING MANIS

Nama :Puan Fatimah bt Safran
Umur :52 tahun
Alamat :FELDA Sungai Tengi, Hulu Selangor, Malaysia
Pekerjaan :Surirumah

Masalah:

Saya akan pergi mengerjakan ibadat Haji pada bulan Disember 2003 ini. Setelah menjalankan pemeriksaan kesihatan, didapati tahap kencing manis saya terlalu tinggi iaitu 21. Ini menyebabkan pihak Tabung Haji menahan saya dari pergi mengerjakan ibadat Haji atas sebab kesihatan. Tarikh Mula Saya menggunakan Nufera VCO pada bulan Oktober 2003

Cara Makan : Dua hingga tiga sudu sehari

Maklumbalas :
Anak saya telah memperkenalkan Nufera VCO tetapi agak keberatan untuk memakannya kerana saya sukar untuk mempercayainya. Walaubagaimanapun saya amat terdesak untuk menunaikan ibadat Haji. Setelah memakan hanya dua botol Nufera VCO, segalanya berubah. Tahap kencing manis saya telah turun dengan mendadak dari 21 kepada 11. Kini tahap sakit saya menjadi 5 sahaja dan kembali normal. Saya telah di sahkan oleh Tabung Haji dapat pergi menunaikan ibadat Haji pada hujung tahun ini. Saya amat bersyukur dan gembira tidak terhingga kerana telah ditemukan dengan Nufera VCO.

No comments:

Post a Comment